• yrkeslitteratur.no
  • Om oss

Bøker

  • Videregående skole
  • Renhold
  • Teknisk fagskole
  • Høyere utdanning
  • Allmennlitteratur
  • Nyheter
  • Yrkeslitteraturs antikvariat

Kjøpsinformasjon

  • Betingelser
  • Bokhandlerinformasjon

Digitale ressurser

  • Fagportal (bruk innlogging oppe på siden)
Forsiden

Kundebehandling og markedsføring

Forfatter: 
Steinar Madsen
Språk: 
Fellesspråklig
ISBN:
9788258403880
Sidetall: 
201
Utgivelsesår: 
2000
Pris: 0,00 kr
Kjøp

Boka er utsolgt fra forlaget

 

Boka er skrevet for VK1 reservedelsfaget for kjøretøy.

De teoriene som er brukt, har i hovedsak med markedsføring og kundebehandling å gjøre. Av innholdet:

Oppbygging, funksjoner, organisering og planlegging av et bilfirma. Hva er markedsføring, markedsføring i et bilfirma, ekstern markedsføring, personleg service, interaktiv marknadsføring og den rolla personalet har i tenestebedrifter, salssamtalen, bedriftsprofil og personlig service, intern marknadsføring, betalingsmåtar, handtering av reklamasjonar, direkte marknadsføring og lover og forskrifter.

Boka kan med fordel også brukes i undervisningen i andre former for handelsvirksomhet og tjenesteytende næringer, selv om eksemplene og oppgavene er knyttet til arbeid som gjøres i bilbransjen.

Yrkeslitteratur as, Universitetsgaten 14 3. etg.
Postboks 6794 St. Olavs plass, 0130 Oslo
Telefon: 22 500 400
E-post: post@yrkeslitteratur.no eller ordre@yrkeslitteratur.no
Organisasjonsnummer NO 935 490 650 MVA