• yrkeslitteratur.no
  • Om oss

Bøker

  • Videregående skole
  • Renhold
  • Teknisk fagskole
  • Høyere utdanning
  • Allmennlitteratur
  • Nyheter
  • Yrkeslitteraturs antikvariat

Kjøpsinformasjon

  • Betingelser
  • Bokhandlerinformasjon

Digitale ressurser

  • Fagportal (bruk innlogging oppe på siden)
Forsiden

Kundeservice

Forfatter: 
Jørn Lauesen
Språk: 
Bokmål
ISBN:
9788258400759
Sidetall: 
128
Pris: 210,00 kr
Kjøp

UTSOLGT FRA FORLAGET

 

Alle virksomheter lever av kundene sine. Derfor er det avgjørende at vi behandler kundene våre så godt at de føler seg verdsatt og respektert når de besøker vår bedrift.

Boka handler ikke om servicestrategier, men er en enkel bruksanvisning om samspill mellom medarbeider og kunde.

Boka henvender seg direkte til medarbeiderne i første linje - der den daglige kundekontakten skjer. De fleste eksemplene er hentet fra butikker, men egner seg for alle bedrifter med direkte kundekontakt. Brukes i skoler og til kursvirksomhet.

Yrkeslitteratur as, Universitetsgaten 14 3. etg.
Postboks 6794 St. Olavs plass, 0130 Oslo
Telefon: 22 500 400
E-post: post@yrkeslitteratur.no eller ordre@yrkeslitteratur.no
Organisasjonsnummer NO 935 490 650 MVA